Diskuzní téma: Gramatika a slovní zásoba

Datum 25.08.2022

Vložil Alegria - firma na zážitky

Titulek www.firmanazazitky.cz

Že by si zážitky mohli lidé dávat jako dárky poprvé napadlo zakladatelku Lindu Vavříkovou v roce 2004, když ještě studovala vysokou školu. "Připadalo mi to jako skvělý nápad. Každou chvíli jsem nevěděla, co komu dát a z dětství mi v hlavě, jako ty nejlepší dárky, utkvěly právě zážitky." Tehdy samozřejmě netušila, že ve světě jsou zážitkové dárky běžné a že dokonce existuje celosvětová aliance zážitkových firem, do které patří ty nejlepší z nich. A už vůbec jí tehdy nenapadlo, že do této aliance bude Allegria, jako zástupce České republiky, od roku 2008 patřit.

Ale popořádku. Místo pravidelné docházky na přednášky Linda v průběhu roku 2004 tvořila první webové stránky, domlouvala první dodavatele, připravovala jednoduchá dárková balení a spustila první reklamy na internetu. Překvapilo jí, jak rychle se objevili první klienti, kteří služby Allegria doporučovali dál.

V roce 2005 byl o Allegrii vydán první článek v novinách. Reakce na něj předčila očekávání. V té době Lindě začal pomáhat její tehdejší přítel (současný manžel) a najednou měli plné ruce práce. Objevili se první firemní klienti, kterým zážitky připadaly jako skvělá alternativa k dárkům, nebo odměnám pro zaměstnance. A objevily se první poptávky na firemní akce.

Hned v následujícím roce se Allegria stala finalistou Živnostníka roku a toto ocenění, díky velkému počtu hlasů získaných od veřejnosti, nakonec i vyhrála. Firmu (v té době už byla založena Firma na zážitky, s.r.o.) to posunulo o veliký kus dál. Najednou o ní byla spousta novinových článků a telefony zvonily téměř v jednom kuse. Pořídili se první kanceláře a zaměstnali první zaměstnanci.

Od té doby Allegria získala ocenění celou řadu, například: Objev Marketéra roku, Začínající podnikatel Ernst&Young, finalista Podnikatele roku a další. Každé pro firmu znamenalo hodně - stejně jako v roce 2014 první získaný zlatý statut na portálu Heuréka.cz.

V roce 2008 se Linda seznámila se současnými majiteli Allegria (nejprve jako s investory). Do té doby majitelé společnosti neměli o investory zájem, ale s nimi to bylo velmi příjemné a plodné setkání. Mediální skupina Media Bohemia mohla nabídnout do té doby neuvěřitelný marketingový prostor v rámci jejich rádií a dalších médií. Nebylo pochyb, že to je další velký zlom v historii firmy.

Od té doby prošla Allegria značným vývojem a v roce 2019 se Media Bohemia stává jedniným vlastníkem společnosti. V současné době nabízí více než 1300 zážitků, má tým sehraných zaměstnanců a za celou historii statisíce spokojených zákazníků.

Allegria - Firma na zážitky tak přináší radost nejen všem jejím zaměstnancům, klientům jednotlivcům, malým živnostníkům, ale i velkým korporacím. Zážitky jsou dárky plné radosti a Allegria se bude stále snažit o to, aby nabízela jen to nejlepší a nejzajímavější z celé České republiky.

Zpět na diskuzi